Platite samo klikove
Google AdWords vam omogućuje da plaćate (trošite svoj novac) samo kada korisnik klikne na vaš oglas. To znači, da je prikazivanje oglasa za vas besplatno. Ukoliko će poruka s vašeg oglasa zainteresirati korisnika, on će na isti kliknuti i potražiti više informacija na vašim web stranicama i u tom slučaju ćete platiti cijenu po kliku. S druge strane, ako se oglas prikazao, a korisnik nije zainteresiran za vašu ponudu, u tom slučaju nećete platiti ništa.
Targetirajte svoju ciljanu skupinu
Zajedno s klijentima definiramo strategiju oglašavanja, pri čemu je vrlo važna definicija ciljane skupine. Zašto prikazivati oglase korisnicima koji ne pripadaju vašoj ciljnoj skupini? Google AdWords mehanizmi nam omogućuju plasiranje oglasa isključivo ljudima koji su od našeg interesa.
Ne plaćajte više ako to nije potrebno
Google AdWords pripada jeftinijim kanalima za oglašavanje. Nemojte trošiti novac na tradicionalne metode marketinga koje su izuzetno skupe, a kojima su korisnici zasićeni i pokušavaju ih izbjeći.
Budite u korak s konkurencijom
Kao što je spomenuto već ranije, Google AdWords oglašavanje pripada jeftinijim kanalima oglašavanja. Iz tog razloga, cjenovno je pristupačan za mala, srednja i velika poduzeća. Broj poduzeća koji su svjesni važnosti Google AdWordsa svakodnevno raste. Stoga, budite u korak s konkurencijom jer ako se konkurencija oglašava, a vi ne, uzima dio kolača koji je mogao biti i vaš.
Povećajte prodaju
Google AdWords vam omogućuje povećanje awarenessa (svijesti o brendu), međutim, isto tako vam omogućuje i povećanje prodaje. U svakom trenutku možete imati informaciju o omjeru uloženog i dobivenog.
Nema komentara:
Objavi komentar