petak, 13. studenoga 2020.

 


Prednosti Google oglašavanja

Zašto se danas sve više kompanija odlučuje za Google Ads oglašavanje?

  • To je oblik marketinga kojemu je glavna prednost vrlo precizno ciljanje tržišta. Može se doći do publike koja je tačno u ovom trenutku aktivno u potrazi za proizvodom ili uslugom koju vi nudite.
  • Prikazivanje oglasa je besplatno, te se plaća samo odlazak na stranicu.
  • Pozicija oglasa je iznad svih ostalih rezultata pretraživanja.

Precizni rezultati      

Možete imati uvid u sve segmente kampanja. Na primjer, koliko je bilo klikova na oglase, koliko su se puta prikazivali, gdje su se prikazivali koliko je ostvareno konverzija, itd…

 Precizno ciljanje prave publike
Oglasima možete precizno ciljati korisnike na osnovu njihove lokacije, interesa i one koji su već bili na vašoj web stranici ali nisu napravili određenu akciju.

Oglašavajte se lokalno ili globalno
Ciljajte online korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od vaše kompanije. Koga god poželite, možete ciljati!

U svakom trenutku kontrolišete troškove
Budite u potpunoj kontroli troškova oglašavanja tako da odredite dnevni i mjesečni budžet. Oglase plaćate samo kada neko klikne na njih kako bi posjetili vašu web stranicu.

Jeste li čuli za sjajnu mogućnost AdWords oglašavanja – remarketing?

Remarketing uključuje oglašavanje samo onim korisnicima koji su unazad određenog vremenskog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, te na taj način iskazali interes za ponudom.

Mjesta gdje se prikazuju Google oglasi:

  • na stranici s rezultatima pretraživanja
  • prikazivačka mreža – Gmail i više od 2 miliona drugih web lokacija i aplikacija koje su u programu
  • Youtube (video oglasi)

Do sada smo objasnili oglase na stranici sa rezultatima pretraživanja. Oglasi se također mogu prikazivati širom prikazivačke mreže. . Ako se pitate zašto bi neki  portal sudjelovao u ovom programu, odgovor leži u podjeli zarade od oglasa između Google-a i partnerskih stranica. Velika mreža web stranica uključenih u program omogućava da se vaši oglasi prikazuju tamo gdje su vaši klijenti.

Kako Google bira oglase koje prikazuje

Vaš oglas prikazuje se za ključne riječi koji se odabrali. Npr. ako ste odabrali da je za vaš oglas ključna riječ polovni laptopi, vaš oglas će se prikazati kada neko pretražuje pojam polovni laptopi.

Google oglase sortira i prikazuje prema Ad rank-u.

Zaključak

Pomoću Google oglasa možete na brz i jednostavan način prikazati vaše oglase ljudima koji su zainteresirani za vaše proizvode i usluge. Za razliku od mnogih drugih vrsta oglašavanja, ovdje su rezultati mjerljivi, a svaki uspješan biznis zna da je potrebno potrošiti novac kako bi se zaradio veći novac.

Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...