subota, 3. ožujka 2018.

Zašto koristiti MULTICHANNEl prodaju?

Zašto prodajete samo na 1 mjestu, tj. na Vašem prodajnom mjestu? 
Što ne prodajete na više mjesta, stotinama ljudi u svakom trenutku?

Da, to je moguće. Moguće je imati konstantnu ponudu aktivnu i vidljivu većem broju potencijalnih kupaca. 


Tradicionalne trgovine se koriste samo jednim kanalom prodaje, ili u najboljim slučajevima koriste i neke klasične promotivne alate poput radio reklama, bilboarda, letaka, TV reklama. Globalni trendovi, dolazak novih tehnologija, novih alata, doprinijelo je razvoju tržišta uveliko te je uticalo na svaki lokalni biznis. Konkurencija je postala snažna, inovativna i brže se kreće ka kupcu. Tradicionalni menadžeri moraju biti sposobni to na vrijeme prepoznati i pružiti adekvatan odgovor kada je u pitanju razvoj njihovog biznisa. Iz tog razloga je potrebno razvijati nove kanale prodaj, ne smijete dozvoliti da zaostajete inače će Vas kupci zaboraviti. 

Danas kupci imaju priliku da kupuju i kad sjede (odmaraju) kod kuće, za vrijeme praznika ili radnog dana, danju ili noću, uvijek mogu i žele da kupuju! 
Šta Vam ovo govori? Nudite im u svakom momentu Vaš proizvod i uslugu! Ne ograničavajte se na 8h dnevno, samo po danu, i samo radnim danima, ili školskim danima. 
Budite im za petama !


Koristite DIGITALNE KANALE prodaje. Iskoristite ovisnost ljudi o digitalnim medijskim uređajima koji Vam omogućuju da se povežete sa Vašim kupcima 24/7. Pozovite ih, pišite im, komunicirajte, ocijenite šta je to šta im se sviđa, šta im se ne sviđa, šta bi želili, usaglasite Vašu PONUDU sa POTRAŽNJOM !

Digitalni kanali prodaje:
 - Društvene mreže (Facebook, Twitter, Instagram, G+), 
 - E-mail newsletter, 
 - SMS,
 - Web - site (online shop). 

Budite u toku !

Za sva eventualna pitanja slobodno nas kontaktirajte na email: digitalni.savjet@gmail.com





Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...