utorak, 13. veljače 2018.

Facebook PRODAJA > KORAK 4

Kao i osnovni kanal prodaje, face-to-face, Facebook poslovna stranica Vaše firme je izuzetan digitalni kanal putem kojeg možete da prodajete


  •  brže, 
  • većem broju kupaca odjednom, 
  • efikasnije, 
  • kreativnije, 
  • kvalitetnije, 
  • povjerljivije / lojalnije, 
  • ciljanom broju i vrsti kupaca.

Facebook prodaja se priprema na sličan način kao i klasična prodaja. Edukacija koju nudimo obuhvata 7 koraka prodaje pomno objašnjenih sa primjerima iz prakse.

  1. planiranje i priprema / istraživanje, 
  2. uvod / Otvaranje / Izgradnja početnog povjerenja, 
  3. ispitivanje / identificiranje potreba, 
  4. prezentacija / objava sadržava
  5. prevladavanje primjedbi / pregovaranje > interakcija sa kupcima (followers), 
  6. sklapanje dogovora > transformacija LEADS > CONTRACTS, 
  7. postprodaja / briga o kupcu > feedback.

Za digitalni savjet kontaktirajte nas putem e-mail adrese: digitalni.savjet@gmail.com. 

DigitalniSavjet@

Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...