Primarni cilj vašeg preduzeća jeste kreiranje zarade, i ona se kreira tako što prodajete proizvode i usluge vašim kupcima.
Da li kupci sami dolaze ka vama? Ako je odogovor da, onda imate super biznis.
Nažalost, ovo je samo kod sretnih i dobrih doktora slučaj, ostatak biznisa mora da redovno vodi računa o kontaktima sa svojim kupcima i da sazna kako da dođe do njih i ponudi im proizvod.
Danas se kupci nalaze online, koristeći mobitele. Upravo je taj mobitel, tj. internet kanal putem kojeg je najlakše doprijeti do kupca, prezentovati mu svoj proizvod i uslugu te istu ponuditi. Na kupcu je da odgovori na ponudu.
Većina ljudi, naročito mileniumska generacija /rođeni poslije 1980/ koristi mobitel i društvene mreže svaki dan po nekoliko desetina minuta, pa čak i sati. Tamo čitaju vijesti, gledaju šta drugi ljudi pišu, čitaju šta firme nude, kakve su rezultate imali, čak i mediji sad prvo objavljuju članke na društvenim mrežama, najviše na Facebook-u, pa tek u printanom izdanju. INformacija leti brzinom svjetlosti.
Da li vi idete za vašim kupcima?
Jeste li prisutni tamo gdje su vaši kupci?
Razmislite malo o tome da li se vi nalazite gdje i vaši kupci? A tek, da li je vaša konkurencija tamo gdje su vaši zajednički potencijalni kupci?
--------
Ukoliko niste, možemo vam pomoći da budete tamo.
Za sva pitanja obratite nam se putem emaila digitalni.savjet@gmail.com
Nema komentara:
Objavi komentar