nedjelja, 6. siječnja 2019.

Slučaj iz prakse: POVEĆAO PRODAJU za 30% u 15 dana


CASE STUDY – SLUČAJ IZ PRAKSE


Klijent:                        Proizvođač aluminijskih sistema (roletne, komarnici, pregrade, tende, žaluzine, zebraste    zavjese),
Broj uposlenih:          12
Tržište:                      BiH, HR, EU.
Zatečena situacija:     Klijent je imao kreiranu Facebook Fun stranicu na kojoj je nasumično objavljivao postove urađenih poslova, sa šturim informacijama o proizvodima, krajnjim kupcima, iskustvu, cijeni proizvoda, kao i kratkim ili nikakvim opisom proizvoda koje je proizveo i ugradio. Totalno neredovno je objavljivao postove, i rijetka komunikacija sa kupcima je bila neredovna, i skoro nepostojana. Pratioci stranice nisu se uključivali u interakciju sa postovima (komentari, lajkovi, share postova).
Broj like / pratioca:    1687
Broj upita online:       Klijent je imao do 5 sporadičnih upita potencijalnih kupaca u 30 dana, sa tim da upiti nisu bili konkretni već uopćeni (npr. „Koliko vam koštaju roletne, komarnici, i sl?).

Primjena usluga Digitalnog Savjeta: FACEBOOK ONLINER PAKET - 15 dana!

Klijentu smo predložili naš paket Onliner, gdje smo kreirali plan digitalne marketing kampanje, i u 15 dana razvili svakodnevne originalne postove, predstaviviši ciljane proizvode, te iste promovisali na ciljanom tržištu ciljanim potencijalnim kupcima. Definisali smo ciljano tržište, potencijalne kupce i njihove interese te utrošili marketinški budžet klijenta u jasno definisanoj kampanji. U postove smo uložili originalan grafički dizajn, kreirali 2 videa i originalnu animaciju.
Programirali smo Autobot (chatbot – automatski odgovori i komunikacija stranice sa kupcem koji otvori messenger, koji navodi kupca da definiše svoj upit, bez da vi morate odgovarati i trošiti vrijeme).
Marketinški budžet:  160,00 KM
Broj like / pratioca:   2307
Broj upita online:       67
                                     Klijent je primio 67 pismenih konkretnih upita sa tačnim mjerama, dimenzijama, opisom proizvoda koji ga zanima, gdje je dobio i informacije ko je potencijalni kupac, odakle dolazi, te stvarnog potencijalnog kupca koji se zanima za proizvod (onaj koji ima konkretan upit sa svim tehničkim specifikacijama – znači zna šta treba, i za taj proizvod traži ponudu). Napomena: klijent se nije pomaknuo, već je chatbot odradio komunikaciju, a pismeni upit sa svim detaljnim specifikacijama je došao klijentu putem Facebook stranice klijenta – messengera.
Broj ugovorenih
projekata:                   8 (12% od konkretnih upita) projekata, koji su prebacili prodaju za taj mjesec za 30% u odnosu na planirani rezultat.



NAPOMENA:

                        Klijent do sada nije koristio Facebook kao prodajni kanal, niti je profesionalno radio na prezentaciji svoje firme i proizvoda. Ova novina je uduplala kredibilitet ovog klijenta na tržištu, uz profesionalnu web stranicu, postao je nezaobilazna adresa svih kupaca koji na ciljanom tržištu pomisle na tu vrstu proizvoda. Na ovaj  način osigurava u srednjoročnoj budućnosti veliki broj potencijalnih kupaca koji će mu se 100% obratiti za upit čim odluče da im treba ta vrsta proizvoda. Klijent trenutno može da radi na usavršavanju prodajnih procesa, ali i razvoja vlastitog preduzeća, i svakako može da planira svaki mjesec povećanje prodaje za 30% u 2019. godini. Također, bitno je napomenuti da je kampanja rađena u zimskom periodu, kada je kraj sezone za ovu branšu!

REZULTAT 1              Povećanje prodaje za 30% (za 15 dana)

REZULTAT 2                Povećanje broja kupaca i broja potencijalnih kupaca

REZULTAT 3                Novi kanal prodaje na tržištu

REZULTAT 4                Klijent je postao viralan, efikasniji i postao je vidljiv i poznat velikom broju potencijalnih kupaca
                                   

Primjena usluga Digitalnog Savjeta: E-MAIL MARKETING

Također, klijent je korisnik našeg paketa e-mail marketinga INFORMER gdje smo kreirali posebnu bazu email adresa od firmi u Bosni i Hercegovini na osnovu ciljanog profila potencijalnog kupca (firme korisnici njegovih proizvoda), te smo dizajnirali i programirali Newsletter, i poslali na e-mail adrese tih firmi.
Broj email adresa:      176 jedinstvenih e-mail adresa pažljivo odabranih firmi u BiH

Rezultat:                     5 dogovorenih sastanaka za poslovnu saradnju na veliko (odličan uspjeh).

NAPOMENA:
Raspolažemo sa e-mail bazom od 4000 jedinstvenih e-mail adresa firmi u Bosni i Hercegovini. Ovu bazu stavljamo na raspolaganje našim klijentima za promociju njihovih proizvoda.

ZA BESPLATAN DIGITALNI MARKETING PLAN i PONUDU pošaljite nam vaš e-mail, i dogovorite besplatne konsultacije.

 digitalni.savjet@gmail.com


Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...