petak, 29. lipnja 2018.

Pimjer postova PRODAJA ODJEĆE

Olive Clothing

Olive prodaja postove bazira na prikazivanju odjevnih kombinacija, sa pozivom da korisnik otvori detaljno post na njihovom web shopu.

Korisnici vole ovu stranicu jer:

  • sadrži link web stranice gdje mogu da izvrše narudžbu artikla u kratkom roku sa nekoliko klikova, 
  • koriste kvalitetne fotografije, sa upečatljivim primjercima odjeće, 
  • kreiraju originalan prikaz odjevnih kombinacija pružajući priliku kupcu da iskombinira željenu odjevnu kombinaciju u mislima, 
  • kupac ima dojam da kupuje originalnu odjevnu kombinaciju, zahvaljujući kvalitetnoj i kreativnoj fotografiji.

Bobbi Brown
Make - up rend Bobbi Brown je kreirao fantastičnu međunarodnu kampanju ispod gdje je predstavio svoju novu kolekciju Lux Lip. 
 
 
 
Zašto je kupci smatraju privlačnom:
  • Odličan primjer vješte kampanje sa kvalitetnim sadržajem - kreiraju nešto interesantno za kupce što izlazi iz prodajnih okvira, pozivajući kupca da poželi više informacija o istoj, 
  • Koristi Facebook Album alat gdje daje kupcima/korisnicima priliku da pogledaju mini prezentaciju udarnih artikala, 
  • Svaki naslov predstavlja naziv proizvoda, tako da ga je lakše pronaći u njihovim prodavnicama.

Finery

Novi brend Finery koristi sponzorirane Facebook postove da predstavi svoje proizvode tačno ispred korisnikovih očiju, pružajući mu mogućnost da pomicanjem miša "scrolling" pregleda različite fotografije proizvoda uslikanih na modelima.
Zašto kupci smatraju kvalitetnom prezentacijom Finery postova:
  • Finery koristi Facebook reklame da dopusti kupcu da brzinom miša pregleda sve proizvode i kombinacije, 
  • Facebook sponzorirani postovi predstavljju novi brend, dajući kupcima na maštu da brzo pregleda proizvode i izabere atraktivne odjevne kombinacije, na koje može klikom da sazna više informacija, i izvrši narudžbu.
Treba da pokušate:
  • napravite mix fotografija Vaših proizvoda: Budite originalni, predstavnite Vaše odjevne kombinacije na što originalniji način. Fotografije su prve što kupac vidi, i one zovu kupca na akciju, da li dalje pregledati Vaš profil prodajni ili ne. Kupac nakon što završi sa gledanjem fotografije pregleda tekst, tako da je i tekst Važan, pozovite kupca na akciju, da lajka, klikne, podijeli. 
  • eksperimentirajte sa formatima slika:  Facebook nudi različitih vidova formatiranja i vrste prezentacije, možete da formatirate Vaše postove, da se igrate sa njima, da stavite u album, da bude slide show, da bude video, vi odlučite za koji proizvod je atraktivniji koji način objave. 
  • pozovite Vaše kupce na akciju: kupci vole besplatne stvari, ubacite segment nagrade, pozovite Vaše pratitelje da lajkaju, glasaju, šeraju Vaše postove, napravite aukciju, kontinuirano radite komunikaciju sa Vašim pratiteljima. 

Više pitanja možete postaviti slanjem upita na Vaš email: digitalni.savjet@gmail.com 

Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...