nedjelja, 24. lipnja 2018.

Unaprijedite Vaš SHOP na Facebooku-u /Facebook maloprodaja/

Prodaja odjeće na Facebook stranicama nema kraja. Puno je profila koji se bave prodajom raznih stvari, najviše odjeće za žene,muškarce i bebe. Koja je tajna njihovog uspjeha, pitate li se ikad? Šta je to što Vašu Facebook prodavnicu čini održivom? Da li uvijek imate broj kupaca i narudžbi koji Vas zadovoljava? Želite li unaprijediti svoju prodaju? Želite li povećati broj prodanih artikala?

Ovo su sve pitanja koja brinu sve Vas koji se bavite prodajom na Facebook-u, koji prodajete odjeću ili druge artikle svaki dan. Mnogi prodavači su već samostalno iskusili i stvorili svoje modele ponašanja i vrsta objava sa kojima poboljšavaju ili forsiraju prodaju artikala. Obično svaki dan objavljuju nove artikle, nude nagradne igre, slikaju artikle u različitim varijacijama i čekaju da neko stavi komentar da želi to kupiti, ili da upita za veličinu, ili da pita za boju, dostavu, način plaćanja. Ovim postom želimo da Vam damo nekoliko početnih savjeta kako unaprijediti  online prodaju putem Facebook-a, sa ciljem smanjenja besplatnog korištenja Vašeg vremena, a povećanja broja narudžbi odnosno prodanih artikala. 

Mnogi prodavači na FB objavljuju artikle i čekaju da se korisnik javi sa komentarom ili porukom u inbox sa pitanjima poput: Kolika je cijena? Kako mogu naručiti? Koje veličine nudite? Kako ispuručujete? Kako plaćam? Na koji račun, putem kojeg kurira, imate li drugih boja? i slično. 
PRodavač onda mora odgovarati na takva pitanja, trošeći svoje vrijeme, i ne znajući da li će do prodaje uopće doći. Iz ovog razloga je bitno da u objavi Vašeg artikla kojeg prodajate u opisu stavite sve važne podatke, tako da kupac samim pregledom i pogledom na Vaš artikal u par sekundi dobije sve informacije: 
  • kakav artikal nudite, 
  • koja je cijena, 
  • koje veličine, 
  • koje boje, 
  • koje vrste, 
  • kako može naručiti i platiti,
  • i sigurnost da će dobiti što plati.
S obzirom da na području Balkana nije online prodaja toliko ugrađena u sistem mnogi nude plaćanje putem pošte, putem brze pošte prilikom preuzimanja, plaćanje direktno prodavaču na transakcijski račun, i sl, odnosno još uvijek je u razvoju sistem plaćanja, zato je bitno da sve naglasite u Vašem postu prodajnom. 

Primjer pozitivan sa objavom grupnih vrsta artikala u Albumu:

U ovom postu je prodavač objavio Album više vrsta roba koje nudi, gdje je u naslovu albuma koji je u cjelosti objavljen na stranici odmah objasnio način funkcionisanja trgovine, a na pojedinačnim slikama kada klikne i vrši pregled korisnik ima detaljan opis artikla sa veličinama, vrstama i cijenom. 
Ovakav način pruža efikasnost kupcu koji vrši pregled Vašeg posta, te on, želeći da brzinski pregleda post, jer nekad nije raspoložen da pregleda, želi i brzo da dobije sve informacije, tako da odluka o kupovini istog i proces naručivanja /adresa, grad, telefon/ mu potroši manje vremena nego koliko bi morao potrošiti u raspravu i komunikaciju sa Vama putem inboxa o vrsti, boji, cijeni, dostavi i plaćanju dok ne bi potvrdio kupovinu, što bi ga vjerovatno i odbilo da na prvi pogled na Vaš post pregleda isti i možda razmisli o kupovini i na kraju kupi. Prema tome, cjelovitost podataka o načinu funkcionisanja je veoma bitno, jer omogućava da Vaš kupac u tren oka pregleda i odluči se na kupovinu, odnosno odluči se da Vašu objavu i prodajnu ponudu artikla uzme za ozbiljno i odluči Vam dati priliku za prodaju /pregleda Vašu ponudu u cjelosti/.

Primjer negativan koji traži od Vas dodatno vrijeme za pregled, utvrđivanje sigurnosti u prodavača i kupovinu:


Ovdje prodavač nudi nove modele, ali vi kada kliknete na sliku nema opisa sa vrstama cijenom i detaljima oko same narudžbe. Korisnik će pregledati, pa nakon toga ako je interesuje neki artikal, moraće pisati u inbox, sa pitanjima gdje platiti, kako šalje prodavač, koja veličina, koja boja, pa onda mora čekati da prodavač pronađe vremena da napiše odgovor, što smanjuje broj korisnika koji će izvršiti kupovinu i upustiti se u taj proces. 

Ako se ozbiljno bavite online prodajom na Facebook stranici, onda morate uzimati u obzir da ljudi vole brzo da pregledaju ponudu i odluče o kupovini, pri tome uzimajući u obzir da ste stvorili povjerenje kod istih, odnosno da nudite sigurnost u naručivanju robe od Vas, jer ima i puno lažnih profila i prevaranata, i taj proces sigurnosti morate uvijek održavati. 

O načinu održavanja poslovnog odnosa sa Vašim pratiteljima u narednim postovima, do tada razmislite kako Vi objavljujete Vaše postove, šta pišete u sadržaju i ponudama artikala, i koliko vremena treba Vašim kupcima da shvate kako i šta da kupe od Vas? Mogu li oni brže donijeti odluku? Da li biste Vi naručili od Vas?

Za sva pitanja pišite nam na: digitalni.savjet@gmail.com



Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...