četvrtak, 21. lipnja 2018.

Kako voditi FB stranicu? PVC stolarija primjer.

Vrijeme društvenih mreža ne dolazi, ono je tu. Facebook je društvena mreža koja ima najveći broj korisnika u Bosni i Hercegovini i na Balkanu, i vrijeme je da naučite kako ju koristiti. Kao i često do sada, ključ Vašeg uspjeha čuči u kupcu. Saznajte što ga zanima, upoznajte ga i pružite mu dodatnu vrijednost. Prilikom toga koristite jako puno vizualnog sadržaja i objavljujte u pravo vrijeme. I nikako, nikako nemojte biti dosadni. Budite drugačiji i odvedite sebe i svoje poslovanje u visine o kakvima niste niti sanjali.

Društvene mreže veoma su važan aspekt digitalnog marketinga. U jednom od naših prijašnjih blog članaka pisali smo o tome zašto je važno biti prisutan na društvenim mrežama.

Ranije smo također pisali o tome zašto je Facebook ključan čimbenik u gradnji poslovanja te smo Vam opisali kako izraditi svoju prvu stranicu.

No, sada je trenutak za kreiranje sadržaja.

Kako postati jedna od onih stranica koju čitatelji željno prate i iščekuju svaku novu objavu?

Rješenje je lagano i spomenuli smo ga nebrojeno puta u skoro pa svakom našem tekstu.

Možete li pogoditi?

Rješenje je u Vašem kupcu.

Ključ Vašeg uspjeha leži u Vašem kupcu

Pod time točno mislimo na nekoliko stvari.

Prva od njih jest da kreirate sadržaj upravo za Vašeg kupca.

Druga jest da brojke i nisu toliko važne, odnosno relativne su.

Objasnimo na primjeru.

Imate poduzeće PVCos čija je osnovna djelatnost ugradnja PVC stolarije te ste odlučili izraditi stranicu na društvenoj mreži Facebook, odlučili ste da je vrijeme da digitalni marketing postane dio Vaše marketing strategije.
Krećete u kreiranje sadržaja.

U proizvodnji su taman izrađeni novi PVC okviri, vadite mobilni uređaj slikate, objavljujete.

Sutra dan ste odlučili napraviti akciju 30% popusta na plaćanje gotovinom, vadite mobilni uređaj, tipkate status na Vašoj stranici.

Dan nakon toga je veliki blagdan u državi, opet vadite mobitel, čestitate svima.

Sutra je veliki praznik i definitivno moramo napraviti objavu i čestitati svima.. Morate li?

Uskoro dolazi i ponedjeljak te se pridružujete ostaloj većini stranica i objavljujete sliku u kojoj piše nešto loše o ponedjeljku. Dobivate određene lajkove, sretni ste, imate osmijeh na licu.

Nakon nekog vremena surfate internetom te ste pronašli sliku mace kako leži na prozoru, Vaša prva pomisao je da objavite sliku na stranici. Opet stižu određeni lajkovi.

Možemo ovako u nedogled.

Ako niste shvatili, opisali smo Vam kako ne treba voditi stranicu na društvenoj mreži.

Pravilni način jest sljedeći.

Postavite si pitanje tko je Vaš kupac? U jednom od naših prijašnjih tekstova pisali smo o izradi profila tipičnih kupaca.

Izradite ga. Za njega kreirate sadržaj. Njemu morate biti zanimljivi.

Upoznajte Vašeg kupca, njegove potrebe, želje i probleme te se na temelju toga povežite s njim

Kako ćete to napraviti ako ga ne poznate?

Što konkretno zanima Vašeg tipičnog kupca u slučaju PVCosa?

Zanima ga koliko dugo traje ugradnja, na koji način se ugrađuje stolarija, što radite s otpadom i starim prozorima, zanima ga tko su Vaši majstori i zašto su oni stručni za postavljanje stolarije u njegovom domu.

Drugi korak je da isplanirate kada, kako i zašto ćete objavljivati sadržaj na društvenim mrežama, konkretno na Facebooku.

Zašto je ovo važno i kako pronaći "zlatno vrijeme"?

Ako je jedna od Vaših odlika kašnjenje, na društvenim mrežama to ne prolazi i morate se pojaviti u pravo vrijeme

Za objašnjavanje ovog koraka, moramo objasniti način kako funkcionira Facebookov algoritam.

Uzmimo za primjer gore spomenuto poduzeće PVCos i da ima 5,000 oznaka sviđa mi se na stranici, odnosno 5,000 osoba koje prate objave stranice.

Prva informacija koja je nužna za razumijevanje jest da svega 1-5% korisnika od tih 5,000 će vidjeti Vašu objavu.
Druga informacija glasi da što više uključenosti korisnika imate unutar prvih 500 impresija objave, postotak osoba koje će vidjeti objavu raste.

Impresija se odnosi broj koliko je puta pregledana objava i broji preglede bez obzira koliko jedna osoba puta vidjela objavu.

I, kako povećati postotak?

Objavljujte zanimljiv sadržaj gdje će se korisnici uključiti, ali objavljujte i u pravo vrijeme jer prema napisanome, vrijeme je ključno.

Sadržaj smo ranije spominjali, a vrijeme je da objasnimo i vrijeme.

Kada otvorite svoju stranicu na Facebooku, u gornjem izborniku imate mogućnost odabrati "Analitika". Klikom na dugme otvara se prozor gdje možete vidjeti pregled metrika stranice, ali i s lijeve strane imate dodatan izbornik za pojedinačne metrike.

Jedna od tih metrika su i "Objave". Klikom na dugme dobivate pregled objava, ali i vrijeme kada su korisnici koji su Vašu stranicu označili s oznakom "sviđa mi se" najviše prisutni na društvenoj mreži.

Veoma koristan podatak je taj što nam Facebook pruža uvid u brojne podatke koji će nam pomoći da budemo bolji u objavljivanju objava

Pregledom tih podataka, pogledajte kada je najveći broj korisnika online.

Postavite si pitanje, isplati li se raditi objave u 7 sati ili 23 sata?

Sada Vam je jasno da  i nije toliko isplativo.

Stoga, zanimljiv sadržaj i pravo vrijeme trebali bi biti dobitna formula.

Nakon svega što smo ispričali i nakon što smo spomenuli sadržaj, vrijeme je da pojasnimo vrstu sadržaja koju možete objaviti.

Sadržaj može biti tekstualan i vizualan, slika i video. Osim toga možete i podijeliti poveznicu koja korisnika vodi na drugo web mjesto, najčešće Vašu internet stranicu.

Prema istraživanju, kada korisnici pročitaju informaciju šansa da je se sjete nakon tri dana je 10%. No, ako je ta ista informacija prezentirana uz relevantnu sliku, šanse rastu na 65%.

Druga važna informacija koju je važno predstaviti jest da će u 2017. godini preko 74% prometa na internetu biti ostvareno putem videa.

Treća važna informacija jest da četiri puta više korisnika voli pogledati video o proizvodu nego pročitati o njemu.

I četvrta važna informacija glasi da 74% stručnjaka za društvene mreže smatra vizualni sadržaj najvažnijim, ispred bloga (68%) i videa (60%).

Stoga, možete li nešto zaključiti iz ovih informacija i prikazanih statistika?

Vizualni sadržaj je pobjednik sadržaja na društvenim mrežama

Vizualni sadržaj je kralj i na njemu morate jako puno raditi. Puno slika i puno video materijala. Izbjegavajte objave koje su samo tekstualnog karaktera.

Ključ uspjeha na društvenim mrežama je da budete drugačiji.

Imate trgovinu koja prodajte sportsku opremu? Motivirajte korisnike da se počnu baviti sportom, pružite im tjedne vježbe koje mogu raditi ili im objasnite kako da se hrane za najbolje sportske rezultate.

Ako Vaša tvrtka prodaje računalnu opremu, educirajte svoje korisnike, prikažite im razliku između običnog hard diska i SSD hard diska, objasnite korisniku kako da sam zamjeni ventilator za hlađenje.

Objasnite svome kupcu kako da odabere uslugu kojom se bavite. Ako imate catering, pomozite mu kako odabrati najbolji, koliko dana prije naručiti, s obzirom na potrebe koga nazvati.

Drugačije je ono što prolazi na društvenim mrežama i što na kraju daje prodaju bez da prodajete

Pružite svome kupcu dodatnu vrijednost. Upravo tim činom bit ćete drugačiji.

A kada jednom pomognete svome kupcu, pogodite kod koga će se vratiti i kupiti proizvod?

Osim svih navedenih savjeta, ne možemo dovoljno istaknuti da ne pokušavate na silu prodati.

Idite po osjećaju.

Ako ste vi ljudsko biće i osjetite kada Vas netko forsira, zašto bi Vi to radili drugoj osobi?

Ono što ne odgovara Vama, vjerojatno ne odgovara ni drugima.

Nadamo se da ćete primijeniti osnovne savjete koje smo Vam dali za vođenje profila na Facebooku. Ovo će dati dušu i ozbiljnost Vašem profilu, ali čak i s ovim savjetima bit ćete miljama daleko iznad konkurencije.

Potrudite se, uložite trud.

Naše usluge podrazumijevaju:
 - KREIRANJE DIGITALNE STRATEGIJE za VAŠU FIRMU, 
 - GOOGLE OGLAŠAVANJE,
 - FACEBOOK OGLAŠAVANJE,
 - KREIRANJE SADRŽAJA.

Kontaktirajte nas na e-mail: digitalni.savjet@gmail.com.



Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...