petak, 22. lipnja 2018.

Saznajte šta Vaš kupac radi na Facebook stranici.

Danas je Facebook kanal promocije svega i svakoga. Facebook se nametnuo kao medij br. 1 za komunikaciju između ljudi, te je slijedom toga postao i neizbježan alat, ali i virtuelni prostor za poslovnu komunikaciju.  
Na Facebook-u posmatramo šta se dešava kod drugih ljudi, šta misle o određenim temama, šta se desilo danas u gradu, državi i svijetu, šta je ona obukla, šta je on objavio, gdje se danas nalazimo, šta radimo, jedemo, pijemo, sa kim i sa kojim vozilom, gledamo šta drugi obilježavaju da im se sviđa, šta drugi komuniciraju sa drugima Ovo je aspekt privatnih građana. 

Broj korisnika Facebook-a u regionu:
 - BiH:  1,6 miliona, 
 - HR:   2,0 miliona, 
 - SRB: 3,6 miliona, 
 - MK:   0,8 miliona, 
 - ALB:  1,1 milion. 

Ako posmatramo sve korisnike Facebook-a kao potencijalne kupce /što i jesu/, onda možemo reći da  se naši kupci danas nalaze na Facebook kanalu, i da također mogu u svakom trenutku na svojim računarima i mobitelima činiti sljedeće:


  1.  - vidjeti našu ponudu, proizvod, našu referencu, završen posao, proizvod, predmet prodaje, našu firmu i vizit karticu, našu cijenu,
  2.  - uočiti zanimljiv proizvod i uslugu, interesantnu firmu, naziv i sliku, predmet od interesa, 
  3.  - izraziti želju za posjedovanjem proizvoda, ili korištenje usluge, želju da kupe, 
  4.  - analizirati našu prezentaciju, firmu, poslovni model naše firme, 
  5.  - donijeti zaključak o našoj firmi /proizvodima i uslugama/, 
  6.  - vizuelno da ocijeniti naš proizvod, 
  7.  - informisati se o mišljenju korisnika, referencama,
  8.  - analizirati našu konkurenciju
  9.  - komunicirati sa našom firmom o poslovnoj saradnji, bez da se vidimo ili telefonski čujemo, 
  10. IZVRŠITI KUPOVINU / UGOVORITI POSAO sa NAŠOM FIRMOM što je cilj.
Zašto je to postao trend? Odgovor je jednostavan, virtuelno mjesto na kojem se komunikacija ponude i potražnje dešava u svakom momentu, odnosno u trenutku kojeg mi odabiremo, bez čekanja, i gdje je brzina i efikasnost maksimalna, predstavlja Facebook, i stvara korisnicima profit u momentu.


SA KOLIKO VAŠIH POTENCIJALNIH KUPACA KOMUNICIRATE DNEVNO?
ŽELITE POVEĆATI BROJ POTENCIJALNIH KUPACA?
ŽELITE VIŠE PRODAVATI?
ŽELITE POVEĆATI PRIHOD OD PRODAJE?

Možemo Vam pomoći.
Za sva pitanja i uslugu savjetovanja iz Digitalnog marketinga možete nas kontaktirati putem e-maila: digitalni.savjet@gmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Povećaj prodaju uz Google Ad oglase

Google Ads oglašavanje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na Internetu. U razdoblju od 2000. go...